چیزی که سرامیک پرسلانی کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

پاکسازی محل نصب سنگ بر روی نما . مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. به طور کلی نمای خشک بهتر از ملاتی است اما این موضوع به شرایط پروژه نیز بستگی دارد. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح شرکت طراح و مجری نما متفاوت خواهد بود. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود باشد. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک بر می آید ، تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است.

قیمت سنگ نمای خشک

فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. این روش نصب به علت گرانی، مناسب اجرا برای ساختمان اداری و تجاری و برجهای بلند است. استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت هم در این محل ها مناسب است. در نمای خشک از مصالحی چون پشم معدنی فوق العاده فشرده، الیاف سلیکات کلسیم، ورق آلومینیوم، کاشی، آجرهای سفالی، صفحات رزین اشباع شده و … امروزه پوشش دیواره ها با موادی از قبیل گچ، سیمان سفید، سیمان سیاه، سرامیک، ام دی اف و سنگ برای زیباسازی نمای ساختمان و زیباسازی شهر بسیار استفاده می کنند. برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست.

 This ​da᠎ta has been w​ritten  wi᠎th behsaznama C​on᠎tent Gener ator  DEMO᠎.

5 روشی که می‌توانید در حالی که کمتر خرج می‌کنید اجرای نما بیشتری دریافت کنید.

یکی از انواع نما خشک سیستم های فایبر سمنت می باشد. به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … بنابراین نصب نمای خشک می تواند کمک شایانی به محیط زیست داشته باشد. طی سالهای گذشته محصولات مختلفی جهت استفاده در نمای ساختمان مورد استفاده طراحان این صنعت قرار گرفته است که این روند مشکلات و محدودیتهایی که در اجرای نما بخصوص روش هایی که در ملات وجود دارد را بیشتر نمایان کرده و مهندسان این عرصه را وادار به استفاده از نمای خشک در ساختمان کرده است، به این ترتیب که نصب نما بصورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بسیار در طرح، جنس و رنگ را فراهم می کند. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا.

وقتی اجرای نما به معنای بیشتر از نقد است

رنگ بندی آنها با یکدیگر متفاوت است که هر یک از رنگ های آن زیبایی بی نظیری را به ساختمان شما می بخشد. نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما برای عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده نمود. قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد. سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. باز بودن این درزها این امکان را فراهم می آورد که هوا در پشت سرامیک ها جریان داشته باشد و از ایجاد تقطیر در پشت سرامیک ها جلوگیری به عمل آید. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید