چیزی که 325 دلار برای شما در نماهای مدرن می‌خرد

نیازی نیست برای حمل قطعات نما ماشین های بزرگی داشته باشید، چرا که ابعاد قطعات به صورتی است که حتی در ماشین های کوچک جای میگیرد. نصب قطعات این نوع از نما بسیار آسان است، چرا که آنها را اندازه گیری کرده و در کارگاه دقیقا در همان اندازه تولید می شود. نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود. 1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید. برای تعیین مصالح مصرفی، آییننامه انتخابهای متعددی پیش روی ما گذاشته که با در نظر گرفتن الزامات طراحی و مسائل اقتصادی مانند در دسترس بودن و قیمت مناسب مصالح در منطقه موردنظر، همت بر انتخابی بهینه میگماریم. تنها کافی است با ما تماس بگیرید. شرکت آرمن طراح و مجری انواع نما ، مفتخر است که مدرن ترین و زیبا ترین نماها را برای ساختمان شما به ارمغان بیاورد. قطعا به عنوان طراح با مشتریانی روبرو شده اید که با مشاهده یک نما، اصرار به کپی برداری از آن داشته اند و این موضوع برای شما قابل هضم نبوده است…

نحوه نصب نمای خشک

در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. یکی از نماهای مدرن می باشد که کیفیت ساخت آن بسیار عالی بوده و سرعت اجرا را بسیار افزایش می دهد. این شرکتها در نظر دارند تمامی فعالانی که در عرصه های پیشرفت کسب و کار خود، در رابطه با طراحی های داخلی و بیرونی شرکتشان دچار مشکل شدهاند را، به صورت بسیار کارشناسی شده و طبق طراحی های به روز و مدرن یاری کنند. در صورتی که در روش نصب سنگ نما با ملات فضای بین دیوار و سنگ کاملاً با ملات پر میشود و سنگ به دیوار میچسبد و در صورت انقباض و انبساط سنگ، احتمال ترک خوردن و شکستن آن بسیار بالا میرود. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر بوده که بیشتر بار شیشه بر روی لامل های عمودی (مولیون) خواهد بود، اما در افق دید بعضی از طراحان و آرشیتکت ها و به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل ، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر می گیرند که این بسته به ظرافت در طراحی نما و معماری می باشد. A᠎rt ic le h᠎as  be​en cre​ated by ᠎GS᠎A Cont en t  Gene ra tor DEMO᠎!

نصاب نمای سرامیک خشک

استفاده از نوع نما را برای زیبایی بیشتر ساختمان پیشنهاد می دهد، همچنین مقاومت و دوام این نوع از نما به این دلیل که چند لایه است بسیار بالا می باشد. توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. مصالح مصرفی و خطای نیروی انسانی دو عامل مؤثر در ایجاد اختلاف تراز در مقاطع مختلف کرسی چینی هستند. برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف تراز ناشی از عوامل مذکور، شایسته است که در شروع کرسی چینی تراز هدف را به کمک شلنگ تراز مشخص نموده و با تقسیم اختلاف تراز هدف با تراز یک رگه اولیه بر تعداد رگهای آجرچینی (که توسط استادکار پیشبینی میشود) ضخامت هر رگ را در سروته دیوار محاسبه نموده و بر روی شمشههای نصبشده در هر طرف کرسی علامتگذاری شود تا با قرار دادن ریسمان بر روی این علامتها، تراز کرسی رگ به رگ کنترل نحوه اجرای نمای سرامیک خشک گردد.

برای کنترل شاقولی کرسی، در ابتدای کار شمشههایی در دو سر کرسی شاقول نگهداشته میشوند که با بستن ریسمان بر روی شمشهها از شاقول و تراز بودن سراسر رگ اطمینان حاصل میکنیم. اگر حین کرسی چینی به شاقول بودن کرسی توجه نشود، ممکن است محور کرسی با خط قائم زاویهای غیر از صفر درجه بسازد. همچنین تصویری از هر بخش برایتان قرار میدهیم تا شما را به خوبی با نماها آشنا کنیم. در این نوع از نما قاب آلومینیومی برای دور شیشه به کار نمی رود و شیشه به صورت مستقیم بر روی نما قرار می گیرد. برای اجرای این روش باید به صورت قطعه قطعه شروع کنید. اگر می خواهید از نمای دتایل کرتین وال استفاده کنید باید بدانید بهترین نوع آب بندی و هوابندی را این نوع نما دارد. دتایل کرتین وال انواع گوناگونی دارد که آن را به دو گروه اصلی سیستم یونیتایزد و سیستم نمای لامل تقسیم کرده اند. سیستم درپوش دار فیس کیپ، یکی از انواع دتایل کرتین وال می باشد که خطوط آن به صورت نمایان است. بدین صورت که اجزای مختلف نما را به صورت افقی و عمودی در محلی که می خواهید نصب کنید روی هم سوار نمایید. ✅ تمرین: با توجه به نکات گفتهشده در این بخش، حداقل یک ایراد اجرایی در شکلهای شماره ۲، ۳، ۴ و ۱۷ را بیابید و در کامنت های همین صفحه بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید