کرتین وال میانبر – ساده راه

نما ساختمان اولین چیزی است که در هنگام دیدن ساختمان، توجه شما را به خودش جلب می کند. این نوع نما که به نمای شیشه ای کرتین وال نیز معروف است، نقش بسزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. نسل جدید به شکل راحتتری میتواند با نمای مدرن ارتباط برقرار کند در صورتی که این موضوع در مورد نمای کلاسیک وجود ندارد. بنابراین اگر بخواهید از محصولات نوینی همچون چوب پلاست در اجرای نما استفاده کنید، قطعا تفاوتهای آشکاری در نمای مدرن و کلاسیک مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب متریال پنجره ها و نمای ساختمان به این نکته دقت داشته باشید. بدون شک نمای یک آپارتمان بسیار مهم بوده و باید در اجرای آن به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. برای اینکه بهترین بازدهی را از پروژه خود دریافت کنید باید به قوانین پایبند بوده و در هر صورتی آن ها را اجرا نمود. This conte nt was written wi᠎th the  help of G᠎SA Con tent Generator  DEMO!

نمای خشک در ایران

در صورتی که نمای سنگ خشک به درستی اجرا نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. حذف تقطیر در سطوح داخلی (تبادل هوا در فضای بین دیوار ها ی ارجی و پوسته نما با عث دفع هر گونه بخار آب در داخل ساختمان می شود و از ایجاد قارچ و سفیدک بر روی نما جلوگیری می کند) – این سیستم نصب باعث کاهش هزینه های مربوط به تهویه مطبوع و تهویه حرارتی می شود که در نتیجه در دراز مدت باعث کاهش گازهای گلخانه ای می شود. با انتخاب نمای مناسب می توان دمای خانه را حفظ کرده و از مبادله ی حرارتی دمای داخل و خارج خانه جلوگیری نمود. از این جهت می توان این نما را عایق صوتی و حرارتی در نظر گرفت. نمی توان تاثیر نمای خوب در ایجاد هویت به یک ساختمان را نادیده گرفت.

شاید هم گاهی با دیدن یک ساختمان با نمایی شیک تمایل زیادی به سکونت در آن پیدا کرده باشید. اگر شما در محل هایی که دارای رطوبت بالایی هستند، از این نوع نما استفاده کنید، علاوه بر این که رطوبت را به خود جذب می کنند، ممکن است آن را به داخل ساختمان منتقل کرده و ساختمان با نم زدگی مواجه شود. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. برخی از نماها به حسب قدمت و سبک ،ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی و یا حتی در مجاورت آن را ممنوع میکند. در قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان به وضوح می توان موارد بسیار متعددی را مشاهده کرد. در اجرا باید قوانین را در اولویت قرار داد. ملات بندکشی برای استفاده در بین سنگ های نما باید دارای رنگی مشابه با رنگ سنگ های استفاده شده در نمای ساختمان باشد. در گذشته از پروفیل های آهنی برای ساخت پنجره، درب و چهارچوب در ساختمان استفاده می کردند اما امروزه جهت رعایت اصول عایق نمودن ساختمان در برابر صوت، گرما و سرما استفاده از پنجره های U.P.V.C با شیشه های دوجداره و سه جداره از نوع ساده رنگی و رفلکس در ساختمان ها رایج گردیده است.

ی خشک این عایق است.

لازم است این نما دارای ویژگیهایی باشد که بتواند در برابر عوامل طبیعی مقاوم بوده و از ساختمان در برابر خطرات و حوادث محافظت کند. برای رنگ کردن پانل ها از سیستم های بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده می شود تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. سالها است که جهان با سرعتی باور نکردی به سمت صنعتی شدن پیش میرود. کرتین وال با مقاومت بالایی که دارد میتواند استحکام زیادی برای ساختمان فراهم کند. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. یکی از گزینه های تجهیزات نمای خشک این عایق است. تنوع رنگ: با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند. تنوع طرح: نمای ساندویچ پانل با طراحی ترکیبی و اجرای زیبا دراشکال متنوع سازه قابل اجرا می باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید