کرتین وال یک به‌طور باورنکردنی ساده روش که برای همه کار می‌کند

نما معمولاً جلوه ی ساختمان است، این یک قطعه جدایی ناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان است. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. این نماها بیشتر برای مکان هایی که نور محیط در اولویت هستند استفاده می شود. برای جلوگیری از این امر در اجرای نمای آجری باید بندکشی به طور دقیق انجام شود تا از نفوذ احتمالی آب جلوگیری به عمل آید. همچنین می توان آن را درمان کرد تا اطمینان حاصل شود که رنگ آن به طور مداوم در طول زمان تغییری نم یکند. اگرچه به طور طبیعی مانند سایر گونه ها بادوام نیست، اما می توان آن را در برابر پوسیدگی قارچی ضمانت کرد. اگر بله، چه شرایطی تحت تأثیر قرار می گیرد مانند الگوهای گرمایشی، مصرف انرژی که باید به آن ها توجه شود. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. عدم انجام این نکته منجر به عدم اتصال سنگ ها به نمای ساختمان و سقوط کردن آن ها خواهد شد. Art᠎icle w as c re​ated with G SA Con te​nt G en erator DEMO᠎.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

نما معمولاً به ظاهر بیرونی هر فضای ساخته شده به ویژه نمای جلو اطلاق می شود. نماکاری نه تنها ساختمان را زیباتر می کند بلکه آن را در برابر عوامل مخرب بیرونی حفظ می کند. دیوارهای خارجی و نما باید پوششی خارجی برای محافظت در مقابل عوامل جوی داشته باشند. رنگ آن می تواند از یک چوب قهوه ای تیره روشن تا یک چوب صنوبر سفید متغیر باشد، اما اگر به محض اتمام نصب نما به خوبی محافظت نشود، به خاکستری یا نقره ای رنگ می دهد. در این رابطه اگر هزینه طراحی نما برایتان مهم نیست حتما استفاده از بتن در نما را نظر داشته باشید . نماها می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند و این واقعاً فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به یک ساختمان به نمایش بگذارد. نسل جدید آجرهای نما که آجر نمای نسوز نام دارند به دلیل جذب آب مناسب و پخت بالا و استحکام بسیار بالا از این مزیت برخوردارند که نیاز به مرطوب کردن آجر نداشته و به راحتی به نمای ساختمان متصل شده و بخش عمده ای از ملات را به خود جذب می کنند که این ویژگی خاص و منحصربفرد در نسل آجرنسوز باعث ایجاد استحکام بالا و زیبایی نمای ساختمان می شود . Post has be en creat ed  wi th GS A  Cont​en t Ge nerator DEMO.

هنگام نصب آجر با ملات چنانچه نصاب یا اصطلاحاً نماکار کم تجربه یا کم حوصله باشد ، شاهد ریخته شدن دوغاب سیمان بر روی آجرهای ردیف پایین تر خواهیم بود، که باید پس از گذشت یک روز سطح آلوده شده به سیمان را با تیغ شیشه پاک کن پاک کنیم که برجستگی ملات روی آجر از بین برود. آجرهای نما یکی از جذاب ترین وسایل سبک معماری مورد استفاده در طراحی نما هستند. این روش یکی از متداول ترین روش های نصب در آجر نسوز کف فرش و آجر نسوز نما در ساختمان می باشد ،به دلیل اینکه دیوار های ساختمان معمولاً ترازنیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. طراحی نما و ایجاد الگوهای نما هر چند برای یک طراح بسیار جالب است، اما خسته کننده ترین و مهم ترین فرآیند است زیرا محیط ساخته شده را زنده می کند. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

سرو سرخ غربی کانادایی گونه ای چوبی است که نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد و در بسیاری از خواص خود بی رقیب است. نمای شیشه ای یک نمای خود ایستا است که از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. در ساخت و سازهای عصر حاضر، این عایقکاری صوتی با استفاده از نماهای شیشهای و با بکار گیری شیشه های چند لایه که مابین آنها با گازهایی مثل آرگون پرشده یا خلاء میباشد، به نتایج بهتری (هم بهرهگیری از نور بیرون برای تامین روشنایی داخل ساختمان و هم ممانعت از ورود صداهای ناهنجار به داخل) با بازده بالاتری رسیدهاست. نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد.

وقت را تلف نکن! 8 واقعیت تا زمانی که به نمای سنگ خود برسید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکتهای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید