کرتین وال Chronicles

نفوذ آب در زمستان منجر به یخ زدگی، ترک خوردگی و به مرور زمان فرسایش سنگ نما میشود. این روش اجرای نمای سنگی بیشتر برای سنگهای فاقد خلل و فرج در سطحشان استفاده میشود. در این حالت به قابی که از اعضای مجزا برای اتصال سازهها تشکیل شده استاد و قالبهای از پیش ساخته با ابعاد بزرگ متصل شده به پشت بند خرپا گفته میشود. این لوله ها میتواند از کالا استیل یا این که آهن و یا این که آهن با روکش استیل باشد که هرکدام از دید هزینه متعدد میباشد. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. در روش کرتین وال سمی فریم یکی از قسمت های افقی یا عمودی حذف می شود و از لاستیک های عایق و چسب های مخصوص پایه سیلیکونی استفاده می شود. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. Conte᠎nt has been c᠎re at ed by G​SA Conte nt G᠎enerat᠎or Demover᠎sion!

نصاب نمای سرامیک خشک

وجود قابلیت انطباق این نوع نما با اقلیمهای مختلف نیز، مزیت دیگری است که اجرای آن را در اقصی نقاط کشور با تنوع آب و هوایی بالا، امکانپذیر ساخته است. لازم است بدانید که برای شستن پرده هایی با جنس خاص که از ظرافت و حساسیت بیشتری برخوردارند، توصیه نمی شود از روش های رایج و معمول استفاده کنید. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد. دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. این دیوار گسترش فضاهای مسکونی در داخل «چهار دیواری اختیاری» و بدون پنجره به فضای عمومی را به دنبال داشت. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت.

در این میان علاوه بر نصب اصولی انتخاب سنگ مناسب برای نمای ساختمان در جلوگیری از ریزش و عدم تداوم طولانی مدت آن تاثیر بسزایی دارد. شیشه ها مستقیماً بر روی ساختار لامل قرار گرفته و یک درپوش فشاری آن را از بیرون بر روی لامل آلومینیومی محکم می کند و به جهت زیبایی کار فیس کپ هایی با عرض مشخص اما طرح و طول دلخواه بر روی آن قرار میگیرد. اما از میان همه ی آنها نمای آجری حرف بیشتری برای گفتن دارد. انواع نمای آجری داخل خانه با آجر هلندی یکی از بی نظیرترین طرح ها در بین معماران می باشد. با وجود این معایب کسانی که به دنبال اجرای نمای آجری خود با قیمتی مناسب هستند اما محدودیت زمانی ندارند، این راه گزینه مناسبی است. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر است که بیشتر بار شیشه بر روی مولیون (لامل عمودی) خواهد بود، اما در بعضی از نماها طول ترنسم و مولیون را برابر در نظر می گیرند و این موضوع بسته به دیدگاه طراحان آن می باشد. در نمای کرتین وال از گستره وسیعی از بنا های حفظ کننده نما می توان استفاده نمود که بسته به وزن و نیروهای وارده و سیستم بنا ای بکار رفته قادر است در بهای تمام شده نما دوچندان تاثیرگذار باشد .

قیمت نمای خشک

نکته مهم در جستجو های اینترنتی، این است که باید حواسمان به سایت های تبلیغاتی و دروغینی که فقط به دنبال فریب و اخاذی از افراد در این رابطه هستند، باشد. 2. دفترچه و نقشههای محاسباتی تایید نمیشوند و این کار توسط مجریان انجام شده است . تجهیزات به کار رفته در ساخت این قابها مقاطع فولادی گالوانیزه سنگین، مقاطع سازه ای استاندارد نورد شده و یا مقاطع پیش ساخته آلومینیومی است. یکی از مزیت های این شیشه سهولت در نگه داری و نظافت و همچنین سرعت نصب بالا است. از مزایای این شیشه می توان سهولت در نگه داری و نظافت و همچنین سرعت نصب بالا (به علت آزادی استفاده از سیستم یونیتایز “Unitized system” ) اشاره کرد. در این نما از پروفیل های آلومینیومی (لامل) طراحی شده و از شیشه برای پرکردن فضای بین فریم های آلومینیومی استفاده می شود. پرکاربرد ترین روش اجرای این نمای ساختمان روش استیک است، به این صورت که اجزای ساختار اصلی یعنی پروفیل عمودی و افقی در محل پروژه برش داده شده و هریک جداگانه برروی بدنه ساختمان نصب می شوند و شیشه یا مصالح پرکننده دیگر در داخل فریم های آلومینیومی قرار می گیرند. در نمای کرتین وال لامل ها به دو بخش افقی و عمودی تقسیم می شوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت سنگ نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید