کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از نمای خشک سنگ

اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. از دیگر اجزای نمای خشک، چهارچوب نگهدارنده می­باشد که به منظور نگهداری از نما به وسیله مصالح مختلفی همچون چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم ساخته می­ شود. با توجه به علاقه ی افراد به استفاده از نمای خشک و سوالات متعددی که برای کاربران کالاساخت مطرح شده است، کارشناسان ما بر آن شده اند تا مقاله جامعی به منظور معرفی کامل این روش و پاسخ دهی به اکثر سوالات شما عزیزان در این بخش از مقالات سایت کالاساخت ارائه دهند. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. Conte​nt w as cre​at​ed  by G SA  C onte᠎nt  G en​er at or​ Dem​ov​ersion​!

5 غلبه مزایا نمای خشک چیست؟

در مرحله بعدی مصالح نما در قاب هایی که ایجاد شده اند نصب شده و اطراف آنــها درزگیری می ­شود. در مرحله نخست ابتدا باید ابعاد چشمه ها و ضخامت ورق های اکسپندد با توجه به کاربرد انتخاب شوند.سپس جنس ورق ها و نوع پوشش آنها با توجه به شرایط جوی انتخاب میشوند.در نهایت نحوه اتصالات و جزئیات دقیق نما و اجرا مشخص شده و اتصال پانل های اکسپندد متال به نما آغز میشود. بیشترین تمرکز مهندسین معمار در مرحله زیرسازی یا نبشی کشی نمای ساختمان است. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود.

دتایل نمای خشک

هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. 1 – اتصال با جوشکاری : در روش نصب با جوشکاری ، ورق استرچ متال ابتدا داخل پروفیل نبشی یا U ثابت شده و جوش داده می شود. لبه های کناری ورق استرچ متال ابتدا به پروفیل هایی جوش داده می شود . برای استحکام بیشتر اغلب ورق ها را به صورت ۹۰ درجه خم می کنند. اگر بخواهیم به صورت کلی روش اجرا نمای خشک را بیان نمائید، باید بگوییم، در ابتدا صفحات L شکل بر روی دیوار و در امتداد یکدیگر نصب می ­شوند. بندهای باز آنهایی هستند که حداقل در فاصله ۶ تا ۷ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند و اجازه حرکت بیشتری را به تکه های پوشش نما می دهند. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نما سرامیک پرسلانیسازی خشک هستند. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد.

نحوه نصب نمای خشک

باور ما این است با بهرگیری از امکانات فنی و مهندسی اجرای نما در کنار دانش مهندسین جوان و خوش آتیه می توان گامی موثر و کار آمد در معماری و صنعت ساختمان برداشت و شرکت عمران تجارت فاطر از تمام توان فنی و مهندسی خود در جهت ارتقاع صنایع نوین ساختمان استفاده خواهد کرد. “قرار معماری” فرصت کارگاهی رایگان جهت آموزش تخصص اجرایی – عملی، به منظور افزایش مهارت دانشجویان رشته ی معماری و مرمت در تمام مقاطع و علاقه مندان به رشته ی معماری می باشد. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . نمای آجری ویلایی یکی از رایج ترین و پر طرفدارترین نماهای ویلایی محسوب می شود. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید