کسب و کار پر رونق می خواهید؟ روی سرامیک پرسلانی تمرکز کنید!

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با فرایند خرید در کاشیران، نیاز به مشاوره برای انتخلاب بهترین نمای سرامیک خشک پرسلانی و پیگیری قیمت روز سرامیک نما با کارشناسان ما درارتباط باشید. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. در سیستم نمایان تایلها که خود نوعی محصول سرامیکی هستند، به وسیله کلیپس به زیر کار متصل میشوند. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. نمای خشک ساختمان شامل تجهیزاتی است که این تجهیزات شامل موارد زیر است. تا همین اواخر ، از ملات های پایه سیمان برای تعمیر ساختمان هایی که با استفاده از آهک ساخته می شدند ، استفاده می شد. کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که انواع نمای سرامیک خشک پرسلانی را با قیمت عمده به فروش می رساند. This article was done by behsaznama C ontent ​Generator DEMO​!

مقاله غیرمعمول روش های فریبنده نمای خشک را آشکار می کند

در صورتی که ساختمان نو ساز باشد سازنده و یا مجری مقصر است و اگر ساختمان قدیمی ساخت باشد مدیر و یا مالکین مقصر شناخته میشوند و میبایست نسبت به جبران خسارت زیان دیده به صورت قانونی اقدام کنند. نمای سرامیک خشک جزو مصالح یا سرامیک هایی می باشد که به فول بادی معروف می باشند. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک می باشد به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بدون نگرانی سرامیک خشک فول بادی را جایگزین سرامیک خشک مجوف کنید. در این بین کلیپس های استنلس استیل که به عنوان گیره ها و نگه دارنده های حیاتی در تحمل فشار های جانبی و پیچشی به خصوص در هنگام زلزله بر روی سرامیک ها می باشند نباید از نظر دور باشند و می بایستی در زمان نصب نمای خشک بیشترین دقت در صحت اجرای آن ها صورت گیرد. تایل های پرسلانی معمول در ابتدا ترکیب و خشک می شوند و سپس در دمای 400 kg/cm2 تحت فشار قرار می گیرد. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب را میسنجند و از چهار چوبی استفاده میکنند که در برابر طوفان، باد و زلزله مقاومت میکند.

با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند. در صورت آشنایی با انواع ویژگی های هر متریال می توان اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین آن برای طراحی نما کرد. در اجرای نمای خشک، وجود عایق حرارتی باعث کاهش اتلاف انرژی میشود. لایه دوم عایق حرارتی است. لایه سوم متعلق به فضای بین نما و عایق است و لایه چهارم چهارچوب و دیواره داخلی ساختمان است. نصب نمای خشک، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست. به خاطر داشته باشید که رعایت اصول زیبایی شناختی نما تابع عمل به الزامات وابسته ای است که در صورت عدم توجه به آن ها هیچ چیز آنگونه که می خواهید، نخواهد شد. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی کند. تمامی درزها به خوبی پوشیده می شود و هیچ درزی بین دیوارها نمی ماند. با توجه به قیمت بالاي سنگ و باري که سنگ به ساختمان تحمیل میکند، در برخی کشورها استفاده از سرامیک به عنوان نماي ساختمان رواج قابل ملاحظهاي پیدا کرده است.

نمای سنگ در ساختمان از نماهای بسیار پر کاربرد است که به دو صورت تر و خشک اجرا میشود و تفاوتشان در این است که اجرای نمای خشک بر خلاف تر به وسیله پیچ و مهره فلزی انجام میگیرد. ۲- الماسه با کیفیت ( دریل چکشی سبک با لرزش کم و دارای دیمر جهت تنظیمسرعت سوراخکاری در فرآیند پیچ و رولپلاک نمای سنگی ساختمان ) . سنگی که در اجرای خشک استفاده میشود باید ضخامت بیشتری نسبت به نوع تر داشته باشد زیرا اگر ضخیم نباشد در اثر پیچ کردن ترک میخورد. این شرکت از آلمان “فیشر” رولپلاک های جلو را با یک میخ ، یک پیچ و یک واشر با شش ضلعی تهیه می کند. اما اغلب از پیچ هایی با سایز ۸ سانتی متر استفاده می گردد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. مورد اول این است که به دلیل انجام سوراخ کاری احتمال شکستن سنگ در حین انجام عملیات وجود دارد و همچنین اجرای نمای سنگ خشک به نیروی کاربلد نیازمند است.نمای خشک آجری چگونه است؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نصاب نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید