کسب و کار پر رونق می خواهید؟ روی نمای خشک تمرکز کنید!

البته برای انتخاب طرح و اجرای نما بهتر است با طراحان مشورت کنید. مراح اجرای نمای خشک چگونه است؟ اما اگر همان ساختمان را در روز مشاهده کنیم، چنان سلب و بی روح است که بسیار راحت چشم از آن برداشته می شود. این نوع از سرامیک جدیدتر و البته جذاب تر از مدل طرح چوب بوده و در چند سال اخیر طرفداران زیادی را در بازار پیدا کرده است. این عملیات ممکن است بسته به نوع سیستم به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های مصالح رویه باشد. برای نماهای کامپوزیتی، از پنل ها یا صفحات کامپوزیت آلومینیومی استفاده میشود و زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میگیرد. نمای خشک سرامیک بعلت عدم استفاده از ملات و اجرای همزمان نما در جهات متفاوت (بالا یا پایین نما) سرعت اجرایی بالاتری نسبت به روش دوغابی خواهد داشت. مانند روش نمایان در این روش نیز باید ابتدا نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود تهیه و زیر سازی فلزی انجام پذیرد. کسانی که کاوشهایی در این بنا انجام دادهاند: هرتسفلد در سال ۱۹۳۸. این بنا در دوره آل مظفر (۷۴۳ تا ۷۹۵ ه.ش) به دستور شاه شجاع مظفری (۷۵۹ تا ۷۶۶ ه.ش) ملقب به ابوالفوارس در ۱۰۰ متری شمال آرامگاه کوروش ساخته شدهاست.  Th is art ic​le was do​ne wi th the help of behsaznama Content G en​er ator Dem​over᠎sion!

5 حقایق عجیب درباره نمای خشک

معیار دو: پایتخت شاهنشاهی پاسارگاد را کوروش بزرگ با مشارکت مردمان گوناگون امپراطوریکه بنا نهاده بود ساخت این حرکت به صورت یک مرحله بنیادی در تحول هنر و معماری کلاسیک ایران درآمد. این شرکت با تکیه بر اصول مشتری مداری و تلاش حداکثر جهت کسب رضایت مشتریان بیش از ۳۵۰ پروژه را در ایران و کشورهای همجوار با استفاده از کلیه محصولات نمای خشک به انجام رسانیده است. تیمهای باستانشناسی از ایران به همراه تیمهای از کشورهای مختلفی نظیر ایتالیا، آلمان، لهستان، ژاپن، فرانسه، آمریکا به صورت مشترک تعدادی از محوطههای مهم تنگ بلاغی را مورد کاوش قرار دادند. پس از مشخص شدن اهمیت تنگ بلاغی از دیدگاه باستانشناسی، تیمی متشکل از باستان شناسان بنیاد پژوهشی پارسه – پاسارگاد دوباره تنگ بلاغی را مورد بررسی مجدد جهت مشخص کردن محوطههای مهم و با ارزش جهت کاوش توسط تیمهای ایرانی – خارجی نمودند و در این راستا چندین محوطه معرفی و کاوش شدند. سنگهای سازه با ملات گچ به هم وصل شده و در بعضی از نقاط این سازه ملات به کار برده نشدهاست.

شرکت های نمای خشک

یک از لایه ها سطح بیرونی نما بود که منجر شد به تولید متریال های جدید و سبک برای افزایش ایمنی چرا که دیگر نیازی نبود تا آن ها نیازهای عملکردی سازه ای را پاسخگو باشند. درب این سازه به سمت مشرق است. حد فاصل دشت پاسارگاد و دشت سعادتشهر، درهای سرسبز و زیبا وجود دارد که به نام تنگ بلاغی معروف است، این دره زیبا دارای یک رودخانه دائمی است که از روستای قصر یعقوب در شهرستان خرمبید سرچشمه گرفته و پس از گذر پاسارگاد، تنگ بلاغی، دشت سعادتشهر و جلگه مرودشت به رودخانه کر میپیوندد. پرسلان، دارای برتری نسبت به برخی از انواع سنگ خصوصا گروه سنگ های مورد استفاده در نماسازی ساختمان می باشد .ویژگی عدم جذب آب در پرسلان، حاصل میزان بالای زجاجیت و مقدار قابل توجه فاز شیشه در بدنه این نوع سرامیک می باشد. علاوه بر آثار ارزشمند تاریخی، تنگ بلاغی دارای درختان کهنسال بنه (پسته کوهی) میباشد که عمر برخی از درختان آن بیش از هزار سال میرسد. آثار دوره اسلامی تنگ بلاغی شامل گورستان شهدای مار (محوطه ۸۵) دارای سنگ قبرهای سادهای بر روی سنگهای طبیعی با خطوط نسخ و ثلث میباشد که مربوط به دوره صفویه به بعد میباشد.

در فاصله ۱۲۰ متری غرب آتشدانها روی صخرههای طبیعی موجود در محوطه ساختاری خشتی و سنگی ایجاد شده که اکنون به صورت یک تپه درآمدهاست این ساختار دارای پنج طبقه بوده که طبقههای یکم تا چهارم از سنگ لاشه و طبقه پنجم از خشت ساخته شدهاست. در این راستا یک محوطه استحصال شیره انگور و یک کارگاه ذوب فلز شناسایی شدکه دارای سفال شاخص اصطخر (اواخر ساسانی – اوایل اسلام) با نقش استامپی شناسایی شد. میزان جذب آب یک سرامیک پرسلانی واقعی مطابق با اصول استاندارد ، کمتر از 1% برآورد شده است. نمای ساختمان مانند لباس بدن انسان است که ما متناسب با شرایط آب و هوایی و محیط لباس می پوشیم. در این مقاله در مورد اجرای نمای سرامیک خشک توضیحاتی ارائه خواهد شد. در واقع شما قادر به نصب و اجرای هر یک از نماهای ساختمانی نیستید و تنها باید آن دسته از افرادی که حرفه ای هستند اقدام به نصب و اجرای نماهای ساختمانی نمایند.

اکنون احتمالاً می‌توانید نحوه اجرای نمای خشک ساختمان خود را تکمیل شد ایمن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجرای نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید