کشف مشتریان با نمای خشک (بخش A,B,C … )

ولی بهراحتی تمامی این معضلات در نمای خشک برطرف شده و با کاهش خطای انسانی، کاهش پرت مصالح، امکان اصلاح قطعات نما و… نمای خشک آجری یک روش های نصب آجر است که انواع آجر نما بدون نیاز به چسب و ملات نصب می شوند. با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش می توانید مشورت و کمک های لازم را دریافت کنید. این روش یکی از بهترین روش های نصب آجر است؛ زیرا در مقابل متغیرهایی همچون زلزله و شرایط آب و هوایی از استحکام بالایی برخوردار است. سرامیک طرح آجرنما رکتیفاید در هنگام نصب نیاز به کار پر زحمت بند کشی نداشته و بعد نصب سطح کاملا صاف و بدون بند و درز را ارائه می دهد که این ویژگی سبب افزایش زیبایی نمای ساختمان می شود. این روش از نظر اجرایی ساده ترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزان ترین و سبک ترین روش شرکت بهساز نما نیز می باشد. انواع نمای خشک به علت تنوع بالا امروزه مورد توجه قرار گرفته است که در این جا به آن ها می پردازیم. برای اجرای نمای سرامیک خشک در این روش، بعد از قرار دادن زیرسازی، سرامیک ها درون کلیپس هایی استیلی قرار می گیرند.

قطعات نمای خشک

نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. هم دارد. زیرا زمان زیادی نیاز ندارد و نصب سرامیک راحت و آسان انجام می شود بدون این که نخاله ای از آن باقی بماند. آجر هلندی یکی از انواع آجر مدرن می باشد که در طراحی نماهای به روز طرفداران بسیاری دارد. تا اینجا با انواع نمای آجری جدید که شامل نمای آجری مدرن، سنتی، کلاسیک، خشک و ویلایی می باشد آشنا شدیم. نمای شیشه ای نیز براساس سیستم و نوع شیشهها انواع مختلفی دارد که در زیر با انواع آن آشنا میشویم. نمای ساختمان اگر به درستی زیرسازی نشود، احتمال تخریب دارد و در صورت تخریب شدن ضمن ایجاد ظاهر زشت، باعث میشود که باران و رطوبت به قسمت های زیرین سازه نفوذ کرده و آن را فرسوده کند. برای نماهای آجری حتما از پودر بندکشی آجر استفاده کنید تا از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری شود. مهم ترین بخش یک ساختمان، نمای ساختمان است؛ که علاوه بر زیبایی بصری، مقاومت زیادی در برابر تاثیر رطوبت بر بخشهای داخلی ساختمان دارد. طی عملیات آهن کشی، مهندس معمار یک طراحی را برای نمای ساختمان در نظر میگیرد.

 This art​ic᠎le was gen er᠎ated by G᠎SA C on᠎tent ​Generato᠎r ᠎DE᠎MO!

شایان ذکر است که لازمه انجام عملیات ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان است. پس از پایان سفتکاری ساختمان، نوبت به ساخت نما میرسد. همانطور که میدانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، نمای آن بسیار حائز اهمیت است. مقاومت این کاشی ها مربوط به دوام آن است که به طور قابل توجهی هزینه های نگهداری آن را کاهش می دهد. استفاده از نوع نما را برای زیبایی بیشتر ساختمان پیشنهاد می دهد، همچنین مقاومت و دوام این نوع از نما به این دلیل که چند لایه است بسیار بالا می باشد. در سیستم نمای خشک به دلیل کاهش وابستگی به متریال گران قیمت و همچنین فاکتورهای زیاد، کاهش قیمت بالا را می توانیم انتظار داشته باشیم که باعث شده است تا بسیاری از ساختمان ها از این سیستم استفاده داشته باشند. سیستم های به روز نماسازی که با نصب به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شدهاست. نمونه ای از سبک کلاسیک، نمای رومی است، معمولا اکثر افراد نمای رومی را صرفا با متریال سنگ می شناسند.

شرکت طراح و مجری نما

اما ترکیب نمای آجری با سنگ در سبک کلاسیک، از شیک ترین نماهای ساختمانی محسوب می شود. تصاویر بالا نمونه هایی از انواع نمای آجری مدرن، سنتی و کلاسیک می باشند که توسط معمارانی خلاق طراحی شده اند. رنگ قرمز یکی از اصلی ترین رنگ ها در سبک کلاسیک به خصوص نمای ترکیبی رومی است. شما هم می توانید با الهام گرفتن از این نماها، شیک ترین نمای مورد سلیقه خود را طراحی و اجرا کنید. آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟ شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. مطابق انتظار پلاستیکهای خشک تمامی بخشهای داشبورد و رودریها را پوشاندهاند که اگرچه کیفیت آنها خیلی مرغوب نیست، اما چندان هم بیکیفیت و ارزان به نظر نمیرسند. اما برای مناطق بارانی و رطوبتی بهتر است که از محلول نانو آجر استفاده شود تا از شوره زدن آن جلوگیری و عمر نمای سنتی آجری هم افزایش یابد. This data has ​be en ᠎done  wi᠎th t he  he​lp of behsaznama C onte᠎nt Generator DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید