کلمه آخر Secret Of اجرای نما

عدم استفاده از محافظ های ساده و عمودی در پنجره ها و طراحی محافظ های زیبا برای پنجره ها طوری که هم از نظر امنیتی و هم از نظر زیبایی چشم انداز نما را ارتقا دهد، از دیگر تمهیدات معماری در طراحی نما می باشد و نیز محافظت پنجره ها در برابر باران به هر نحوی در هنگام طراحی نما ضرورت دارد. با توجه به نوع نمای ساختمان، آن را در برابر حوداث طبیعی محافظت می کند. اما این نما باید به گونه ای طراحی شود که صرفا یک صفحه دو بعدی فاقد ارزش بصری نباشد، طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین عنصر تاثیر گذار بر مخاطب باید فکر شده و طبق اصول طراحی شود و البته که طراحی اصولی نمای ساختمان ها دارای نکته های بسیاری است که تمامی آنها درآتلیه طراحی و معماری داخلی عماد جلالی بخوبی رعایت میشود. لازم به ذکر است که اختلاط بتن و حمل و نقل، قالب بندی، ریختن و تراکم آن نیز باید به طور کاملا صحیح و اصولی انجام گردد. اقلیم منطقه از دیگر مواردی است که باید در طراحی نما مورد توجه قرار گیرد. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید.

این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است.

نمای کلاسیک یا همان رومی که امروزه در کشو ما نیز بسیار مورد توجه است، عمدتا حول استفاده از مصالح ساختمانی سنتی میگردد که اصلیترین آن سنگ است. برای حفظ ایمنی و عدم سقوط نما در طی زمان می بایست از ماسه شسته در دوغاب پشت سنگ استفاده شده، از نخاله برای پر کردن فضای دوغاب پشت سنگ استفاده نشود و پشت سنگ تماماً باید با دوغاب سیمان پر نما های خشک شود. انجام صحیح این مرحله بسیار حائز اهمیت است و باید توسط افراد خبره انجام شود. زیرا شاسی کشی در متریال های مختلف با یکدیگر متفاوت است. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. تفاوت نمای مدرن و کلاسیک علاوهبر ظاهر از لحاظ کیفیتی نیز متفاوت است. این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است. در این روش از هیچگونه ملات و یا چسبی استفاده نمیشود اما اجزای خاصی آن را تشکیل میدهد.

حفظ زیبایی کلی سیمای شهر و هماهنگی نماها با فرهنگ و اقلیم مناطق مختلف، بکارگیری متریالهای با دوام و ماندگاری بالا، عدم استفاده از مصالحی که احتمال سقوط از ارتفاع آنها میتواند خطر آفرین باشد و تناسب متریال استفاده شده در طرح با نوع کاربری ساختمان از جمله مواردی است که میتوان به عنوان محدودیت های طراحی نما به آنها توجه کرد. ممکن است علاقه داشته باشید نمایی را برای خانه تان انتخاب کنید که هزینه ی زیادی برای شما دارد. نما قسمت قابل مشاهده پوسته ساختمان است که می تواند توسط صاحب خانه سفارشی شود. در این بین نکته ی حائز اهمیت و انکار ناپذیر اهمیت نماکاری ساختمان است. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره و بازدید از پروژه شما جهت تخمین هزینه و صدور پیش فاکتور با کارشناسان ایران نماساز تماس حاصل فرمایید. این نما که با نام لامل هم شناخته میشود بهعنوان سازهای جداگانه در ساختمان است. در روشهای اجرای نمای کرتین وال، هم به بحث شکل ظاهری اهمیت داده میشود و هم نقش محافظتی ساختمان موردتوجه قرار میگیرد. Th​is h as ​be en gener at​ed by G SA Content​ Generator ᠎DE MO​!

مصالح نمای خشک

شرکت ایکس با سابقه اجرای نما های مدرن و آگاهی از ضوابط و قوانین شهرداری می تواند به شما در طراحی و اجرای نمای ساختمان به سبک مدرن کمک رساند. بنابراین برای داشتن یک نمای خوب نیازمند آگاهی از روشهای انجام آن و توجه به یک سری نکات در انجام آن هستیم ، در این مقاله پیرامون نحوه اجرای نمای مینرال و روشهای انجام آن که یکی از سیستمهای نما سازی تقریباً جدید و پرطرفدار در بین معماران می باشد برای مخاطبان خود صحبت خواهیم کرد. معمولا برای اینکه نمای ساختمان به صورت عمودی و شاقولی پیاده شود نیاز به اجرای سیم قپان و یا متد های دیگر مانند چک کردن مداوم با لیزر و یا دوربین نقشه برداری است. نما سیمانی ساختمان پس از اجرا و پیاده سازی قابل رنگ آمیزی نیز می باشد. نماي ساختمان در تعريف و شكل دهي شهر نقش بسيار مهمي ايفا مي کند، بنابراین در نماي ساختمانها بايد به مساله همگوني نماي شهري توجه بسياري داشت، زيرا اگر نماي هر ساختمان را بيتوجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمانهاي همجوار طراحي كنيم، ناهمگوني غير قابل جبراني را در سطح شهر رواج مي دهيم و با اين عمل، بي هويتي و تضاد شهري ناخواسته گسترش مي یابد.

دیدگاهتان را بنویسید