کلید موفقیت نماهای مدرن

بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. با این روش می توان در زمانی کوتاه حدود هزینه ساخت در منطقه ای مشخص را به دست آورد. گذشته از این نکات یکی از روش های محاسبه هزینه ساختمان این است که ابعاد پیشنهادی ساختمان در نظر گرفته می شود (برحسب متر مربع و زیربنا) و در هزینه متوسط به ازای هر متر مربع ساختمان هایی از همان منطقه ضرب می شود. دانهای: در این روش به ازای هر تعداد پیچ و رولپلاک روی نما هزینه اعلام میشود. 4 – متریال: متناسب با متراژ واحدها، تعداد واحدها و زیربنای مفید و غیر مفید هزینه این مرحله بررسی می گردد. تعداد ساختمان های مسکونی 1 و 2 طبقه با روند آرامی در حال کاهش و تعداد ساختمان های 3 طبقه و بالاتر در حال افزایش است. پس از پیش بینی تمامی هزینه های ذکر شده باید یک درصدی از این هزینه ها را به عنوان هزینه های پیش بینی نشده در نظر بگیرید.  A rticle was cre​at​ed by G᠎SA C on te nt Gene᠎ra​tor  DEMO !

اتصالات نمای خشک

توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. 8 – هزینه های جانبی و پیش بینی نشده: در برآورد ساخت بهتر است یک درصدی برای هزینه های بالاسری در نظر بگیریم. بحث نمای مدرن و کلاسیک در این هزینه ها نیز دخیل بوده و باید به آن دقت شود. هم برای نماهای مدرن و هم برای نمای کلاسیک هزینه بالایی بایستی پرداخت شود همچنین هزینه محوطه سازی و فضای سبز نیز باید در هزینه ساخت نمای ساختمان در نظر گرفته شود. نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. با این حال یک ساختمان کم ارتفاع از لحاظ اجرایی برای ساخت نسبت به یک مجموعه بلند مرتبه به زمان کمتری نیاز دارد. 5- قیمت آهن آلات مصرفی: قیمت روز آهن آلات به عوامل متعددی اعم از نرخ دلار و نوسانات سیاسی بستگی دارد و توصیه می شود پیش از شروع به ساخت و ساز نسبت به بهترین زمان خرید آهن آلات اطلاعات لازم را کسب نمایید.  This a rt᠎ic le has been gener ated ​by G SA Con tent Ge​ne rator DEMO !

شیوه ساختمان سازی آجری با تیرآهن که در سال های پیش تر با اختلاف بسیار زیاد بالاترین سهم را در ساخت و ساز کشور در اختیار داشته روند نزولی سریعی دارد. شیوه ساختمان سازی بلوک سیمانی سهم اندک ولی نسبتا ثابتی دارد که یکی از دلایل این موضوع استفاده از این شیوه در مناطق خاصی از کشور می باشد. به نحوی که هم شیوه های معمول ساخت و ساز در آن گنجانده شوند و هم ترکیب متفاوت شیوه ها در دوره های مختلف بر اثر تحولات اقتصادی و فنی در آینده تاثیر اساسی در آن نداشته باشد. متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند. هزینه های ساخت ساختمان های بلندمرتبه زیاد است، در مقابل آن ها ساختمان های یک طبقه نیز اقتصادی نیستند. برای مثال ممکن است برای ساخت سازه لازم باشد چندین مهندس انتخاب نمایید یا به گرانی دلار دچار شوید و یا خیلی از مواردی که نمی توان آن ها را پیش بینی کرد اتفاق بیفتد.

نصاب نمای سرامیک خشک

This w as created ᠎wi th G SA Con tent  G ener at᠎or D᠎emoversion.

نصاب نمای خشک

با این وجود اگر در انتخاب مصالح مناسب و ساخت دقت نشود می تواند هزینه تمام شده هر متر مربع را بالا ببرد. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. 7 – هزینه نمای داخلی: این هزینه ها شامل دکورهای سقف و دیوار یا آشپزخانه می باشد. گلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می گردند. پس از اصلاح و تکمیل نقشه ها، برآورد عملیات ساختمانی در هر یک از آن ها صورت گرفته و در نهایت با جمله بندی نتایج حاصل جدولی به دست آمده که مصرف انواع مصالح ساختمانی را به ازای هر متر مربع زیربنای کل در هر کدام از شیوه های ساختمانی نشان می دهد. به منظور پیش بینی و برنامه ریزی این شیوه ها و مصرف انواع مصالح ساختمانی در آینده، ابتدا لازم است تصویر عمومی درستی از روش های متداول ساختمان سازی در کشور به دست آورد. بسیاری از مصالح مورد استفاده در این روش را میتوان دوباره بازیافت کرد. این موضوع باعث شده تا معماران و سازندگان بناهای تاریخی و مدرن بسیاری در سراسر دنیا از این متریال به عنوان پوشش نما بهره گیرند. چنانکه میدانیم با ظهور اسلام در ساختمانسازی و معماری ابداع قابل توجهی نشد بلکه اسلام از معماری ادوار قبل در ساختن مساجد استفاده کرد.

اجرای نما – شش شکل مشکل

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نماهای مدرن دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید