گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در اجرای نمای خشک آجری آشکار می کند

عایق کاری حرارتی از خارج نقش قابل توجهی در میزان مصرف انرژی در ساختمان­ها داشته و اغلب بهترین انتخاب برای بهبود عملکرد حرارتی ساختمانهای موجود است . عایق کاری حرارتی از خارج اغلب منطقی­ترین روش برای دستیابی به عملکرد حرارتی بهتر، به ویژه در ساختمان­های مرتفع است همچنین مناسب ترین راهکار برای بازسازی و رفع مشکلات بلند مدت مانند رطوبت داخلی، جذب آب، نفوذ هوا و به تبع آن از دست رفتن گرما است. این شیوه عایق کاری عملیات اجرایی ساختمان را ساده­تر و عملکرد حرارتی ساختمان­های نوساز را به طور قابل توجهی بهبود می­بخشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی این نوع نما بپردازیم. شما با جستجوی پلاستر روی ایزوگام, نانو رنگ های عایق رطوبتی، به این صفحه هدایت شده اید، مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد شده است. ورق کامپوزیت ها به جهت وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم عایق حرارتی می باشد. پوسته آلومینیومی طرفین ورق کامپوزیت دارای ضخامتی از ۱۸ میکرون تا ۵۰ میکرون است. Content has  been cre​ated ​by behsaznama C​on te nt Genera​tor DEMO .

نمای خشک چیست

ورق کامپوزیت متشکل از ۲ لایه ورق آلومینیوم و یک لایه هسته مرکزی پلاستیک یا پلی اتیلن می باشد. قیمت نمای کامپوزیت بسته به نوع سیستم اجرا و قیمت ورق کامپوزیت تعیین میگردد همچنین قیمت ورق کامپوزیت بر اساس نوع رنگ به شرح ذیل میباشد. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. این ورق در مقابل شرایط جوی، اسیدی و یا قلیایی بسیار آسیب پذیر بوده و تضمینی برای حفظ کیفیت آن در نمای خارجی ساختمان وجود ندارد. رنگ سطح ورق با تکنولوژی های متفاوتی برحسب نوع کاربرد و محل نصب ورق اجرا می گردد که به صورت زیر تقسیم بندی می شود. به جهت دارا بودن سطح بسیار صاف و صیقلی برای آلومینیوم اشعه خورشید را باز تابانیده و گرما را جذب نمی نماید. طراحی نمای ساختمان یک حرفه کاملاً تخصصی است و تنها یک معمار باتجربه می تواند ظاهر یک بنا را هماهنگ با محیط اطراف آن طراحی نماید.

بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه اتصال اجزا به یکدیگر، محاسبات سازه ای انجام شده و سازه مورد نظر طراحی و تولید می گردد. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است. اجازه داده تا این سطح کاملاً خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین 1 تا 2 روز طول می کشد. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر سایش، کاهش حق دخول کلراید، استحکام باند، استحکام خمشی، مقاومت فشاری، پوشش ترکها، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر نفوذ آب و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش. وجود لایه هوا در بین ساختمان و نما، باعث می شود که بخار آب به راحتی از ساختمان خارج شود و رطوبت در جداره ساختمان کاهش یابد. در اغلب سیستم­های نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می­کنند.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

با ثبت آگهی در فوری کار، استادکاران با شما تماس می گیرند و شما امکان انتخاب از بین استادکاران و نیز اجرای پروژه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را خواهید داشت. نمای کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان ابداع و به جهت کیفیت مناسب و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرایش مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. بطور کلی استفاده از آن برای دکوراسیون داخلی مناسب و به صرفه میباشد. نانو رنگ های عایق رطوبتی، نانو هورسان مناسب برای نما ی ساختمان ، استخر و جایگزین ایزوگام و ، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. ساختمان يک موجود منزوي و خود بسنده نيست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه مي¬بايست با حفظ شخصيت و اعتبار خود، عنصري از يک جامعه وحدت يافته باشد (پاکزاد، 1386) . 3.سرعت اجرای بالا :در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست ، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید