گوهر پنهان نمای خشک

استفاده از این نما برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه است. وسایل خانگی مبتنی بر خشت، اشیاء هنری و محصولات ساختمانی برای همه ما آشناست، اما سفالگری فقط بخشی از دنیای CERAMICS است. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. متوسط قیمت اجرای نمای بیرونی ساختمان باسرامیک با چسب خمیری کاشی درجه یک و مواد بندکشی و سرامیک نرمال درجه یک و نصب کار تمیز هر متر مربع بالای 30 هزار تومان تمام میشود. در این روش طراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک، سرامیک مصرفی باید قابلیت جذب آب داشته باشد. نوعی از سرامیک، به نام سرامیک خشک که به فول بادی معروف است، داری میزان جذب رطوبت کمتر از یک درصد است. توجه بیش از حدی که به این سرامیک می شود به دلیل مزایای آن است که در ادامه آنها را بیان می کنیم. یکی از مزایای سرامیک طرح چوب را می توان اجرای نمای سرامیکی در این مدل دانست که چندان پیچیدگی خاصی نخواهد داشت.

نمای خشک مدرن

This conte᠎nt has be᠎en cre at ed by behsaznama Conte᠎nt Generator ᠎DE MO!

سرامیک نمای خشک

این سرامیک نما جزء جدیدترین انواع سرامیک محسوب می شوند که قابلیت ها و مزایای بیشتری نسبت به سایر انواع سرامیک دارد. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک قطعات نمای خشک کنید). بخش قابل توجهی از این مواد شامل خاک رس و بخش دیگری نیز شامل انواع سنگ ها یا مواد شیمیایی و جامد دیگر است. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. سرامیک ها اغلب به صورت رنگ های یک دست در بازار موجود هستند و ترکیب آنها در نما، زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان می بخشد. از این رو طراحان و مالکان ساختمان سعی می کنند تا بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان را به کار ببرند. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. آیا همانطور که بر روی داربست تعادل وجود دارد ، در هنگام کار با طناب rope access هم تعادل وجود دارد؟ Th is  da ta was gen​er at ed by behsaznama C​ontent G ener ator DE​MO​!

انواع روش های نمای خشک

با این حال ، معمولا دو روش مشخص برای این کار وجود دارد. با این حال ، قیمت این نوع از سرامیک نما معمولا از نمای طرح سنگ کمتر خواهد بود. بهتر است تا پایان با ما همراه باشید. این گیره ها وظیفه دارند تا با استفاده از آنها سرامیک ها بر روی دیوار نصب گردند. سراميک هاي نيتريدي: مانند نيتريد آلومينيوم، نيتريد سيلسيم و نيتريد بور که بسيار ديرگداز و استحکام خوبي در درجه حرارتهاي بالا دارند. چرا که در فرایند ساخت این سرامیک معمولا مواد اولیه را تحت فشار دستگاه های مختلف و گرمای بالا قرار می دهند. هسته اصلی تشکیل دهنده سرامیک نما را مواد غیرفلزی تشکیل داده است. قیمت اسلب سرامیک میتواند بالاتر از اندازه های معمول آن باشد. به دلیل کاهش وزن نما، بار وارده بر اسکلت اصلی ساختمان از کاهش چشگیری برخوردار خواهد شد و در نتیجه میزان کمتری از میلگرد و بتون در ساختمان مصرف می شود که باعث کاهش هزینه های ساختمانی می گردد.

هر چند سرامیک از نظر زیبایی و استحکام زبانزد خاص و عام است، اما به مرور زمان از زیبایی اولیه این نما کاسته شده و طرحهای جدید جایگزین آن خواهد شد. این متریال در مقایسه با نمونههای مشابه یکی از ارزان ترین نما های ساختمان نیز محسوب میشود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. با استفاده از آن می توان با صرف هزینه کم، بهترین نتیجه را گرفت. احتمالا بارها نمای آجری ساختمان ها را از دور مشاهده کرده اید. این ویژگی سرامیک باعث شده که در اغلب کشورها به جای سنگ در نمای ساختمان از سرامیک کنند چرا استفاده از سنگ به دلیل وزن زیاد برای ساختمان های بلند مشکلاتی ایجاد می کند.البته متریال سیمان نیز یکی از گزینه ها برای استفاده در نماست برای آشنایی بیشتر با طراحی نمای سیمانی می توانید از صفحه آن دیدن کنید. سرامیک براق خیلی زود با تابش آفتاب کدر میشود. رنگ سرامیک های تیره پس از مدتی در برابر تابش آفتاب دگرگون میشود. مقاومت بالای این نما در برابر خوردگی سبب می شود زیبایی ظاهری آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود. الیافی که در این نوع از نما وجود دارد مقاومت بسیار بالایی ایجاد می کند، به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاوم است. Th​is was g᠎en er​at᠎ed by behsaznama C᠎ontent G​enerator Demov​er sion᠎!

دیدگاهتان را بنویسید