یادگیری تسلیم شدن سیستم های مدرن نما در 5 روز

خرابی خارج از صفحه که به صورت بیرون افتادن نما رخ می دهد، مستقیماً به دلیل شتاب می باشد. ضمن اینکه فراموش نکنید که برای جلوگیری از کشیده شدن پرده به درون جاروبرقی، حتما یک جوراب نایلونی را روی دهانه آن قرار دهید. برای همین نما تبدیل به رابط میان درون و بیرون شده، باید ورود نور، هوا و میهمان را به داخل تأمین کرده، امکان دید خوبی را به بیرون ایجاد میکرد. • تأمین آسایش روانی و در امان بودن نسبی از خطرات طبیعی نظیر سیل و همچنین آبهای جاریشده در سطح معابر مجاور. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. سیستم ماسا که در گروه سیستم های نمایان قرار گرفته اند، برای نصب سرامیک هایی با انوع ضخامت و حتی سنگ های 3 سانتی مورد استفاده قرار میگیرند. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.  This article w​as created ​with behsaznama Content Gener ator​ Demov er si᠎on !

توصیه رایگان در با ارزش نمای خشک در ساختمان

فاوتون نیز در گروه سیستم های نمایان قرار دارد و اجرای آن برای سرامیک هایی با ضخامت 8 تا 12 سانتیمتر گزینه ایده آلی به شمار می رود. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. اما چیزی که در نهایت اهمیت دارد، اجرای نمایی با کیفیت، شیک و زیباست که ما در تیم آراز زرین ماندگار با همراهی متخصصان این حوزه و استفاده از بهترین متریال، بهترین ها را برای شما اجرا می کنیم. نوع رولپلاک نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت پیچ و رولپلاک نما است و افزایش قیمت آن باعث افزایش یافتن هزینه های کلی نما خشک شما می شود. به علاوه این که سنگ ها خاصیت عایقی ندارند و گرما و سرما را از خود عبور می دهند. این جداسازی باید به نحوی صورت گیرد که با اتصال نما به دیوار، امکان حرکت آن با دیوار فراهم شود و در محل هایی که پوشش نما از ستون ها عبور می کند باید توسط مصالح پرکننده نظیر پشم سنگ از چسبیدن نما به ستون ها جلوگیری شود (شکل پ۶-۲۵) همچنین اجرای نما باید به گونه ای باشد که در تراز طبقات ( تیر یا دال) در نما درز انقطاع اجرا شود.  Post h​as been g​enerated with the ​he lp of G᠎SA Conte᠎nt Gen erat᠎or D em ov᠎er​sion !

علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. با ما همراه باشید. البته بحث نمای ساختمانی میتوان به بخش های گوناگونی اشاره نمود اما موضوع اصلی ما نمای خشک است نه نما در معماری. همانطوری که بیان کردیم این نما در انواع گوناگونی تولید می شود که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. بدین منظور باید با استفاده از جزئیات ارائه شده در این پیوست (پیوست ششم ۲۸۰۰)، اتصال دیوار پشتیبان به سازه محیطی (بند پ۶-۱-۴-۲) را جدا نمود. اما نقش مهم کرسی، دامنه کاربرد و همچنین جزئیات اجرایی دقیقتر آن در سازههای با اسکلت بنایی، نام کرسی چینی را به اسکلت بنایی گرهزده است. از مهم ترین دسته بندی های ارائه شده برای دیتیل های اجرای نمای سرامیک خشک می توان به نوع کاربرد و سیستم اجرای آنها اشاره نمود. تجهیزاتی از قبیل انواع ریل باکس و ریل دوبل، کلیپس استیل، لاستیک ضربه گیر، لاستیک درز عمودی، براکت، پیچ سربکس و ریل تک فاوتون از جمله دیتیل های اجرای نمای سرامیک خشک در این سیستم می باشند.

در اجرا و نصب سرامیک روی نمای ساختمان ها از سیستم های پنهان و سیستم های نمایان استفاده میشود که تفاوت های زیادی در آنها وجود دارد. پس از مونتاژ، پروفیل های پشتیبانی شده به داخل کابین منتقل می شوند. نتیجه این امر آن است که برای کاهش تنشهای وارد بر خاک افزایش سطح تماس فونداسیون با خاک بهتنهایی کافی نیست؛ چراکه ممکن است به دلیل تمرکز بار دیوار در بخشهایی از فونداسیون، بار از طرف دیوار به تمام سطح فونداسیون منتقل نگردد و متعاقباً تمام سطح فونداسیون با خاک درگیر نشود. فرض بر آن است که بارهای وارده از طرف دیوار، با زاویه ۴۵ درجه به فونداسیون منتقل میشوند و در عمق آن پیشروی میکنند. برای حل این مشکل میتوان علاوه بر عرض فونداسیون، عمق آن را نیز افزایش داد؛ اما ازآنجاییکه این افزایش عمق هزینههای زیادی به پروژه تحمیل میکند، عاقلانهتر آن است که سطح تماس دیوار با فونداسیون افزایش پیدا کند. در این سطح عملکرد، علیرغم خرابیهاي قابل توجه و هزینه بر نماي خارجی، احتمال جداشدگی و سقوط این اجزاء به داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد.  This w as gen er at​ed with G SA Conte nt G​en erat᠎or DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید