یاد بگیرید دقیقا چگونه نماهای مدرن را در 2 روز بهبود دادم

سپس با پیچ بر روی پروفیل های عمودی زیرسازی نما با چکمه هایی که کار گذاشته شده متصل می شود. 4 – اتصال با استفاده از قطعات اتصالی : ابتدا قطعاتی فلزی روی پروفیل زیرسازی نما پیچ می شود .سپس ورق استرچ متال بدون اینکه به پروفیل های قاب جوش داده شود مستقیم روی پروفیل زیرسازی نما پیچ می گردد. 3 – اتصال به روش هنگ : استرچ متال بر روی آکس های عمودی به وسیله چکمه ای که در کنار استرچ متال ها ایجاد شده، متصل می شود. و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی به روش ویزیبل می باشد. امروزه عملاً تبدیل به نمادی از این سبک ساخت و ساز شده اند.در بیشتر موارد، نماهای مدرن ترکیبی از مواد را برای ایجاد کنتراست ،حجم و بافت به ارمغان می آورند.امروزه کاربرد نما های فلزی برای ایجاد نمای مدرن بسیار محبوب شده است.ورق های استرچ متال به دلیل ظاهر خاص خود در استفاده در نما از متریال های محبوب در ایجاد نمای مدرن فلزی میباشند.معمولا نما های استرچ متال به عنوان پوسته دوم نما و به صورت خشک اجرا میشوند.اما اجرای نمای خشک با اکسپندد متال به چه صورت است؟

نما های خشک

لبه های کناری ورق استرچ متال ابتدا به پروفیل هایی جوش داده می شود . در روش هنگ نیز ورق استرچ متال ابتدا به پروفیل های قاب جوش داده می شود. 2 – اتصال به روش پیچ مستقیم : در این روش ، ورق استرچ متال به طور مستقیم بر روی پروفیل زیرسازی پیچ می شود. بند چیزی نیست جز فضایی که پیرامون تکه های پوشش نما را فرا گرفته و آنها را از یکدیگر تفکیک می کند. در مرحله نخست ابتدا باید ابعاد چشمه ها و ضخامت ورق های اکسپندد با توجه به کاربرد انتخاب شوند.سپس جنس ورق ها و نوع پوشش آنها با توجه به شرایط جوی انتخاب میشوند.در نهایت نحوه اتصالات و جزئیات دقیق نما و اجرا مشخص شده و اتصال پانل های اکسپندد متال به نما آغز میشود. پس از ثبتنام و ارسال رزومه با منتخبین نهایی برای شرکت در کارگاه تماس گرفته میشود. ⚠️ثبت نام در سایت به منزلهی شرکت در کارگاه نمیباشد.

این نوع از سرامیک ها را به نام یی از سنگ های مصنوعی نیز می شناسند که روی نما به کار برده می شود. فایبر سمنت یا سمنت برد متشکل از الیاف سلولوز و بافتی از سیلیکات و سیمان می باشد که در محیط های با رطوبت بالا بسیار کاربردی است. برای برآوردن نیازها و استانداردهای زمانه، برخی از ویژگی های معماری مدرن چشمگیر شده. آجر نما قیمت مناسب تری نسبت به سایر نماهای ساختمان دارد و هزینه خرید آن از متر مربعی ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۴۰۰۰۰۰ تومان در برخی از انواع خاص آن ادامه پیدا می کند. یا به عبارت دیگر نمای دو پوسته درواقع تشکیل شده است از سه لایه، که معمولا شامل پوسته بیرونی با یک لایه شیشه تک جداره، پوسته درونی که معمولا از شیشه دوجداره تشکیل می شود و فضای بین این دو لایه که بسته به نوع طراحی اندازه های متفاوتی دارد. را نگه میدارند، از قسمت بیرونی ساختمان قابل مشاهده هستند. 2- معمولاً ساختمانها بهگونهای ساخته میشوند که تراز کف ساختمان از تراز معابر مجاور کمی بالاتر باشد، برای دستیابی به این هدف از کرسی چینی استفاده میشود. این در صورتی است که هر نوع سنگ تراورتن با سری متفاوت در بازه قیمتی کوچکتری پیچ و رولپلاک میشود.

نمای خشک به عنوان سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است این مدل میتواند در بازسازی آپارتمان ها بسیار موثر عمل کنید. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد. از دیگر اجزای نمای خشک، چهارچوب نگهدارنده می­باشد که به منظور نگهداری از نما به وسیله مصالح مختلفی همچون چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم ساخته می­ شود. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ با توجه به علاقه ی افراد به استفاده از نمای خشک و سوالات متعددی که برای کاربران کالاساخت مطرح شده است، کارشناسان ما بر آن شده اند تا مقاله جامعی به منظور معرفی کامل این روش و پاسخ دهی به اکثر سوالات شما عزیزان در این بخش از مقالات سایت کالاساخت ارائه دهند. ᠎Th is ​da​ta w᠎as do᠎ne wi᠎th behsaznama Content Gen​erat or Demov ersion᠎.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سرامیک نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید