یاد بگیرید دقیقا چگونه نمای سنگ آخر ماه را ساختیم

بررسی کیفیت سنگ و رگه های موجود در سنگ نما قبل از پیچ و رولپلاک ساختمان . تا همین اواخر ، از ملات های پایه سیمان برای تعمیر ساختمان هایی که با استفاده از آهک ساخته می شدند ، استفاده می شد. چرا که در غیر اینصورت با وارد کردن تنش های غیر اصولی به هنگام سوراخ کاری با دریل چکشی سنگ نمای ساختمان موجب آسیب دیدگی و در نهایت سقوط سنگ ها خواهیم شد . نکات مهم در پیچ و رولپلاک نمای سنگی : پیچ و رولپلاک نما با طناب استفاده از دریل چکشی استاندارد و کالیبره و مته ۴ شیار ۲ الماسه برند برتر . نکته مهم اینجاست که تیم بهمنی ارائه دهنده این خدمات بسیار مهم است چون در صورت اجرای غلط پیچ و روپلاک سنگ نما خطرات بیشتری را برای ساختمان ایجاد میکند. از این رو می توان چنین گفت که هزینه نیروی انسانی، تجهیزات و مواد مورد نیاز برای ترمیم دوباره نما را حذف می شود. Post w​as gener ated with G᠎SA᠎ C​on te᠎nt G​enerator D emoversion .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

کل هزینه اتصال دهنده ها ، در مقایسه با مواد تکمیل کننده نما ، کمترین است. طرح لنگر از یک رولپلاک نایلونی یا پلی پروپیلن با پیچ تشکیل شده است. در لنگر نمای مارک Tech-KREP TSX PRO شکاف به صورت یک ستاره شش پر ساخته شده است. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. وجود ناخالصی به صورت مجتمع در یک نقطه و یا یک امتداد ، نقط ضعف بوده و می تواند باعث تخریب سنگ شود . وزن بالای انواع سنگ می تواند در جا به جایی مشکلاتی را به همراه داشته باشد و فرایند نصب را نیز دچار اختلال نماید و افزون بر این موارد، برش این محصولات نیز پروسه ساده ای نیست. میله فلزی از خاصیت عایق بودن عایق در محل اتصال دهنده ها می کاهد ، زیرا دمای پایین را به خوبی هدایت می کند. اتصال دهنده های پلی پروپیلن قادر به نگه داشتن بار بیش از ۷۰ کیلوگرم نخواهند بود ، آنها از دمای زیر -۲۰ می ترسند. Art ic le was c​reat​ed wi th G᠎SA Co ntent  Ge ne​ra to r DEMO​!

سیستم های مدرن نما

درزبندی و بند کشی کلیه سنگ های نصب شده : بندکشی و درزبندی بین سنگ های نما جهت جلوگیری از نفوذ آب (عامل مخرب) چرا که آب نفوذکرده در دمای زیر صفر یخ زده و حجمش زیاد شده و باعث فشار دادن سنگ و درنهایت سقوط سنگ میشود . که پیشنهاد ما به شما این است که از سنگ استفاده نکنید زیرا باعث سر و لیز شدن کف استخر میشود و ممکن است حادثه ناگواری برای شما پیش آید. نمای سرامیک خشک نمایی است که امروزه در سراسر کشور برای ساختمان های تا حدودی بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز کاربرد آن در حال افزایش است. نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی ( بران ، یخبندان ، آفتاب و الاینده ها ) از اهمیت خاصی برخوردار است . سرامیک در دیوار و کف در این بخش از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. Con tent w᠎as g​en erated by G SA Con​te᠎nt  Gener ator Dem᠎oversion!

قطعات نمای خشک

شرکت اپرا ایتالیا یکی از فعالترین و قدیمی ترین کارخانجات تولید محصولات چسب کاشی و سرامیک و پودر های بندکشی معمولی و مواد بند کشی ضد اسید و شب نما جهت پوشش های بیرونی و داخلی ساختمان و مواد آب بندی و ایزولاسیون های ساختمانی در شهر فورلی ایتالیا می باشد که در دهه ۱۹۷۰ شروع به فعالیت کرده و هم اینک در بازار ایتالیا دارای بهترین رزومه و سابقه فعالیت می باشد. نمای کنیتکس بدلیل مواد آتش زایی که در ساخت آن استفاده شده است ، آتش را شعله ور تر کرده و از این حیث به آتش سوزی کمک می نماید. این نوع از مدل، بسیار مانند سنگ است و تنها با لمس می توان آن را تشخیص داد. ۲- انتخاب پیچ مناسب نکته دوم، استفاده از پیچ هایی با سایز مناسب است. ۴- حذف هزینه های نگهداری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان طول عمر نمای ساختمان را افزایش می دهد.

گربه‌ها، نوازان و نصاب نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید