یکبار برای همیشه از شر کرتین وال خلاص شوید

اشاره کرد. این در حالی است که این نما را از نظر نوع اتصالات نمای خشک به دو دسته اتصالات نمایان و اتصالات غیر نمایان تقسیم بندی می کنند. از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … نکته مهم اینجاست که تیم بهمنی ارائه دهنده این خدمات بسیار مهم است چون در صورت اجرای غلط پیچ و روپلاک سنگ نما خطرات بیشتری را برای ساختمان ایجاد میکند. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. مشخصات EFA-F با وجود یک پیچ گالوانیزه با افزایش مقاومت مشخص می شود. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . Con tent was c re᠎ated by behsaznama Content Gen er at or Dem᠎ov᠎ersion.

طرح نمای خشک

در حال حاضر راه های متنوع و مختلفی برای شناسایی یک شرکت معتبر وجود دارد. از لنگرها برای نصب عناصر سازه ای در نما استفاده می شود. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. همانطور که قبل تر به این موضوع اشاره نمودیم نمای هر ساختمان به عنوان یک پوشش برای آن بنا به حساب می آید که علاوه بر این موضوع که باعث محافظت آن از تمامی عوامل خارجی می شود. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر کاهش هزینه ها باعث زیبایی نمای بیرونی ساختمان می شود. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

ده بهترین تمرین‌ها برای نمای مدرن

با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. اجرای نمای خشک در مقایسه با روش­های سنتی که با استفاده از ملات سیمانی و هزاران دردسر بزرگ و کوچک انجام می­شود، از مزایای بسیاری بهره مند است. اگر فکر می کنید طراحی نمای مدرن به معنای استفاده از نوع خاصی از مصالح و یا پیاده سازی طرح های عجیب و غریب است، سخت در اشتباهید!

برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست. این قطعه بدون اینکه به مفصل خاصی نیاز داشته باشد در دیوار نصب می گردد. در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. بهترین متریال کاربردی در نمای خشک چه موادی هستند؟ البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. انواع سرامیک های آجری که امروزه مورد توجه سازندگان قرارمی گیرد را می توان به صورت های مختلف دسته بندی نمود. امروزه انواع مختلف سرامیک پرسلان در سراسر دنیا ساخته میشود. چرا که در فرایند ساخت این سرامیک معمولا مواد اولیه را تحت فشار دستگاه های مختلف و گرمای بالا قرار می دهند. این سازه به روش های مختلف و با متریال های متنوع ساخته میشود.

سیستم های مدرن نما

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما سرامیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید