یک واقعیت شگفت انگیز در مورد نمای خشک Uncovered

1. هر نوع سرامیک مورد استفاده در نما (پرسلانی، فول بادی، مجوف و …) قیمت های متفاوتی دارند. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. در انتخاب چهارچوب نگهدارنده توجه به استحکام و مقاومت بالای آن، ضروری است. بدین صورت که از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به مقاومت و استحکام و کیفیت و زیبایی و میزان بودجه ای که برای اجرای نما در نظر گرفته می شود، اشاره نمود. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . This art᠎ic​le w᠎as generat​ed by behsaznama Content Generat᠎or Dem oversi on !

نمای خشک سنگ

مانند همۀ نماهای ساختمان، اسپایدر نیز مزایا و معایبی دارد که استفاده از آن را در شرایط خاص محدود میکند. نما را با کلمه در متن مقایسه میکنند. شما سروران گرامی می توانید از اطلاعات موجود در این محتوا استفاده کرده و بهترین شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان را انتخاب نمایید. برای اغلب مردم داشتن منزلی کاملاً شیشه ای طبیعی است چرا که شیشه یکی از زیباترین متریال های موجود است که به عنوان عنصر اصلی برای نما مورد استفاده قرار می گیرد. روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. اگر در حین کار، آب به پشت مصالح نفوذ کند، در فرایند چسبیدن اختلال ایجاد میشود. اگر سنگ نمایی که کنده میشود بر سر افراد در حال در رفت و آمد یا بر روی ماشین های پارک شده یا در حین حرکت اصابت کند صدمات و خسارتهای جبران ناپذیری به همراه دارد.

برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. ۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. حالت بهينه ديوار براي اينکه به خوبي نماي خشک را ايجاد کند، به صورت ديوارهايي پيوسته بوده که ارتفاع و طول زيادي دارد. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. 3. مصالحی که برای نصب نمای خشک به کار گرفته می شود باید کیفیت لازم را داشته باشند. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است.

و همین است که امروزه مردم برای بخشیدن رنگ و بویی رومی به خانه هایشان از نمای سرامیک خشک رومی بهره می برند. 10. برند سرامیک خریداری شده و کیفیت سرامیک مصرفی، از عوامل مهم در قیمت نمای ساختمان است. شرکت زانا به عنوان یک شرکت طراح و مجری است و این خود یک ویژگی بسیار مهم می باشد. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. همچنین با توجه به روحیات و خواسته های تمامی افراد، بهترین کار را ارائه دهد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک در ساختمان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید