یک واقعیت شگفت انگیز در مورد نمای مدرن Uncovered

طراحی نما با سرامیک مجوف پرسلان، دارای مزیت عایق حرارتی است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. در روش دیگر که روش خشک نام دارد، سرامیک ها بوسیله پیچ یا کاربرد پنل هایی به دیوار متصل می شوند. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود نصاب نمای سرامیک خشک باقی میمانند.

آنچه باید از معلمان خود درباره نمای خشک می پرسیدید

اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. در اجرای نمای سرامیکی ساختمان باید اتصالاتی محکم و با دوام استفاده شود. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. معماری پایدار ، با احترام به طبیعت سعی دارد از مصالح بومی استفاده نماید. ولی سرامیک توپر فشرده تر است و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد. رادیو نماهای استانی در ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ افتتاح رسمی شدند. پس از آن کیفیت رادیو نما افزایش یافت و به کیفیت SD (کیفیت بیشتر شبکهها)، اما با فشردهسازی بسیار بالا رسید. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است.

مصالح نمای خشک

 Th is data was w᠎ri᠎tten by behsaznama Con᠎tent G enerator DEMO !

در ویدئوی زیر به صورت شماتیک به آموزش نحوه نصب نما خشک (تهویه دار) پرداخته می شود. نمای سرامیکی، هزینه کمتری نسبت به اکثر متریال های نما دارد. برخی از نماها به حسب قدمت و سبک ،ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی و یا حتی در مجاورت آن را ممنوع میکند. چون هوا را در حفره های سطح خود نگه می دارد و همین باعث عایق شدن آن می شود. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان های مسکونی یا ویلایی رایج تر است. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. This article was c​re᠎at ed  with behsaznama C on tent G​en er ator Demover​si on!

به دلیل این خاصیت می توان از آن در شهرهای مرطوب شمالی استفاده کرد. در غیر این صورت با جریمه های مالی یا حتی عدم اخذ گواهی پایان کار مواجه خواهد شد. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. در واقع پیچ و رولپلاک سنگ نما هزینهای است که برای افزایش ایمنی خودتان و ساختمان میپردازید. 5. هزینه که مجریان نما از شما دریافت می کنند باید بر اساس کار و خدماتی می باشد که ارائه می دهند. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. 2. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در اجرای نمای خشک، ستون های فولادی نمایان و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود.  This a rticle w as created wi th behsaznama Con te nt G enerat or D em᠎ov er si᠎on .

دیدگاهتان را بنویسید