یک کارآمد راه حل اجرای نمای خشک آجر

نمای سنگ به دو صورت تر (بوسیله ملات) و خشک (بدون استفاده ملات) در نمای ساختمان اجرا میگردد. سنگ های بلند تر را در دو نقطه و یا بیشتر حتما اسکوپ کنید. برای این کار میتوانید از پرده و یا حجاب در حین کار استفاده کنید. برای اینکه این کیفیت را در تمامی نمای سنگ ساختمان خود تجربه کنید می توانید از مجموعه کاژه کمک بگیرید. در حین اجرا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید. در هنگام اجرا توجه داشته باشید که خاک و پودر که از برش ها ایجاد شده است به خوبی پاک شوند. به شما پیشنهاد می کنیم که در تمامی مراحل سنگ کاری نظارت دقیق و خوبی را داشته باشید. اگر به درستی و با دقت این کار صورت گیرد قطعا شاهد نتیجه بسیار خوبی خواهید بود. 6.آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع : اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر روش های اجرای نما می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. Th is con᠎te nt w as done wi th the  he​lp ​of behsaznama C onte nt Gen᠎erator D emoversion​!

فیلم اجرای نمای خشک

علاوه بر این موارد انتخاب سنگ برای اجرای نمای سنگی در ساختمانهای مختلف باید بر اساس شناخت دقیق و اصولی صورت گیرد. در نما ساختمان و اجرای آن نکاتی وجود دارد دارد که حتما باید رعایت شوند. با وجود همگانی بودن امکان کاربرد این نوع نما در اقلیمهای مختلف، اما سازگاری آن با محیط اطراف، بسیار ایدهآل است. در نوسازی نیز این مورد بسیار با اهمیت می باشد که کیفیت اجرا بسیار بالا باشد. بنابراین مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، سعی در طراحی و انتخاب نوع، مکان و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود دارند به گونه ای که نوع و اهمیت فعالیت های آن ها را نشان دهند. همیشه قبل از اجرا نیز نکاتی وجود دارند که شما باید آن ها را بدانید اما در حین اجرا نکات بسیار حساس تر هستند. در هنگام اجرای نمای سنگ و سنگ های تراورتن بلند که در معرض نور خورشید قرار دارند حتما از اسکوپ استفاده کنید.

انواع نمای خشک

از جمله مشخصاتی، که بکارگیری این شیوه جدید را تا حد زیادی همگانی نموده، امکان انطباق آن با شرایط آب و هوایی مختلف و اجرای انواع نمای ساختمان در ایران است. در سال 70 میلادی، مهندسین برای برطرف کردن ایرادات اجرای تر نما، از جمله ریزش نما و ایجاد ترک بر روی قطعات نما، روشی برای اجرای نمای سنگی ابداع کردند. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

همینطور انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب و هوای گرم و کویری، مسلماً با نمونه مورد استفاده در مناطقی با اقلیم خنک یا مرطوب، بسیار متفاوت است. هماهنگی متریال مصرفی با مصالح زیرساخت، بهنحوی که به لحاظ شیمیایی همخوانی داشته و به فرسایش یا خوردگی مواد، منجر نشود. از طریق اجرای این روش، نمای شما در برابر دمای بالا و یا آتش مقاومت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی می شود و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود. در موادی ممکن است قادر نباشیم که سطح زیرکار را سیمان کرده و برای نصب سنگ اسلب آن را آماده کنیم. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. در برخی از مواقع ممکن است که سنگ کار چیزی را فراموش کند اما با نظارت شما مشکلی پیش نیاید. دقت داشته باشید که در اجرای نمای یک ساختمان سنگ کار بسیار با اهمیت می باشد. در هر صورت شما نیز باید این نکات را بدانید تا بتوانید به راحتی بر کار خود نظارت داشته باشید. چسب باید از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و…

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید