یک کاملاً جدید مانکن برای اجرای نما

به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. پس اولین گزینه این است که ساختمان مورد نظر شما در چه مکانی قرار گرفته دارد. اجرای نمای ساختمان با متریال متفاوتی قابل انجام است. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبکتر بودن سازه و زیرسازی میباشد. در این نوع نما از درپوش (cap) برای استحکام و ثابت نگهداشتن شیشهها سر جای خود استفاده میکنند. در واقع، قبل از آنکه نما نصب شود، روی سطح رویی ساختمان عملیاتی انجام میگیرد که بسته به نوع سیستمها سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبههای آن ایجاد میکنند. زیرسازی آهن با فواصل مناسب و پنالهای نسبتاً بزرگ، سرعت نصب و مونتاژ روی نما ساختمان را افزایش میدهد. نصب این ورقها بهعنوان یکی از مصالح نمای خشک آسان و سریع بوده، در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمیدهند.وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شستشو هستند.با توجه به این مزایا و موارد بسیار دیگر میتوان گفت ورقهای اچ پی ال (HPL )گزینه مناسبی برای طراحی نمای ساختمان می باشند. Article w as c re᠎at ed by ​behsaznama  Co​nt​en​t ᠎Ge᠎ne᠎rator DE​MO!

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

پروفیل زیر سازی نما برای متریال مختلف (سیمان، چوب، کامپوزیت) متفاوت می باشد، از این رو اولین و مهم ترین چیزی که در زیر سازی باید بدان توجه داشته باشید، انتخاب متریال مورد نیاز است. سورن پلاس جدیدترین عضو خانواده سمند است که از پاییز سال ۹۹ تولید و عرضه آن توسط بزرگترین خودروساز کشور، یعنی شرکت خودرو سازی ایران خودرو آغاز شده است. چرا باید زیر سازی انجام شود؟ مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. اما با توجه به عدم تنوع کافی بازار سدانهای جمعوجور اقتصادی کشورمان، میتوان انتظار داشت که این خودرو بتواند همچون سایر محصولات همخانوادهاش، محبوبیت نسبتا مناسبی را در میان مشتریان ایرانی به دست آورد. از جمله مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک با سمند سورن معمولی نیز میتوان به حسگر فاصلهسنج عقب، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، چراغهای مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، دکمههای کنترل روی فرمان، سیستم صوتی شش اسپیکر با خروجی ساب ووفر، هندزفری، بلوتوث، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع خودکار به علاوه دریچه تهویه عقب، صندلی راننده با تنظیمات برقی ۶ حالته، صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی ۴ حالته، روکش صندلی پارچهای، تریم مشکیرنگ فضای داخل، دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین، آینههای جانبی تاشونده با تنظیم برقی و مجهز به گرمکن، شیشههای سولار، شیشه بالابر آنتیترپ.

نمای عقب خودرو نیز دستخوش تحولات اساسی نشده و تغییرات اندکی همچون: تغییر گرافیک داخلی چراغها و جانمایی یک اسپویلر کوچک در لبه صندوق آن، اعمال شده است. طراحی کابین سمند سورن پلاس نیز گرچه دستخوش تحولات بنیادین شده اما اصلاحاتی همچون افزوده شدن روکش فرمان چرمی، دوخت متضاد قرمز رنگ صندلیها و استفاده از طرح فیبر کربن در برخی قسمتهای آن، جذابیت بیشتری به کابین این محصول ملی جدید بخشیده است. قیمت سورن پلاس در بازار خودرو بار ها و بارها دستخوش تغییرات بوده است. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… بنابراین با این کار هم ایمنی و هم زیبایی ساختمان را حفظ کرده اید.

نمای چوب علاوه بر اینکه زیبایی ساختمان را دو چندان می کند، ارزش مالی ساختمان را نیز بالا طراح و مجری نمای خشک می برد. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه عمودی قرار دارد و شبکه افقی برای ۴۰٪ بارهای جانبی طراحی می شود.مبتکر این سیستم در دنیا کشور آلمان بوده و به همین خاطر این شرکت از مشاوره و طراحی شرکت ورنر سوبک آلمان که یکی از خوشنامترین شرکتهای مهندسی و مشاوره در دنیا می باشد بهره میبرد. در ابتدای دوره پنجم مدیریت شهری پیش نویس این لایحه تهیه و به معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران ارسال شد. سمند سورن پلاس به عنوان جدیدترین ویرایش فیس لیفت سمند سورن از زمستان ۹۸ به طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته شد که البته تا هنگام نگارش این مطلب هنوز اثری از حضور آن در بازار کشور مشاهده نمیشود. بدیهی است که هر یک از موارد ذکر شده شرایط خاص خود را دارند که خریدار پیش از هر اقدامی باید این ضوابط را مطالعه نماید. در سالهای اخیر استفاده از نماهای لوکس و خاص در ساخت ویلاها و ساختمانهای بلندمرتبه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. This con​tent w as done ᠎wi th behsaznama Content Gener at or DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید