افراطی دتایل اجرای نمای خشک

۲- نیاز به محاسبات مهندسی قبل از اجرا ندارد و اجرای مراحل آن توسط استادکاران انجام میشود. نماهای متنوعی از قبیل نمای رومی، نمای سنگی و انواع نمای کلاسیک با سود از نظر پیش صنع نما متبحر اجرا و پیاده سازی می باشد و همچنین دستگاه پیش مهيا نما بوسيله رابط کیفیت بالا، نفع اقتصادی و نصب سریع توجه بسیاری از طراحان و سازندگان را براي خود احضاريه کرده است. استفاده از این ملات در نماسازی استحکام بنا را حفظ کرده و به دوام و پایداری ساختمان کمک می کند در نتیجه سیمان باعث افزایش عمر ساختمان نیز می شود. مصالح به کار رفته در ساخت بناها، باید توانایی تحمل بارها و جا به جایی های نسبی وارد شده بر آن ها، بر اثر عوامل مختلف را داشته و پایداری خود را حفظ نمایند. در مجموع، با توجه به هزینه پنل، مصالح زیرسازی/ملات و نصب، قیمت اجرای هر متر مربع بتن اکسپوز میتواند بین 250 تا 600 هزار تومان باشد. وجود رطوبت بر روی سطح و نفوذ آن به لایههای زیرین میتواند باعث ایجاد لکه یا حتی تخریب بتن در بلند مدت شود.

متریال نمای خشک

زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخها نفوذ کرده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی می شود و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها دتوسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. با این وجود، این بتن نما اغلب برای محوطهسازی و ساخت سازههای تزئینی به کار برده میشود. در این روش برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. در این بخش، قصد داریم به برخی از سوالات متداول در مورد این نوع از بتنهای نما پاسخ دهیم. در تصویر زیر، برخی از ابعاد متداول پنلهای دیواری بتن اکسپوز نمایش داده شده است. طول و عرض تایل بتن اکسپوز بین 30 سانتیمتر تا بیش از 100 سانتیمتر است. حداقل ضخامت این تایلها معمولا بین 1.5 تا 3 سانتیمتر است.

به عنوان مثال، این پنلها معمولا با حداقل ضخامت 10 سانتیمتر ساخته میشوند. درس یکم تا چهارم این فرادرس، به ترتیب به معرفی سیر تکامل نما (تاریخچه)، انواع نمای آزاد، نقش نما در باربری سازه و کنترل شرایط محیطی (دما، صوت و غیره) توسط نما میپردازد. به دلیل اهمیت بالای نما بر عملکرد ظاهری و سازهای ساختمان، فرادرس، یک فیلم آموزشی به مدت ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه در قالب ۴ درس تهیه کرده است. به تازگی، در ساخت اینها از متریال و تکنولوژیهایی استفاده میشود که استحکام و مقاومتشان را چندین برابر کرده و حتی در برابر فشار بالا نیز مقاومت بینظیری دارند. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. این المان، بر روی ظاهر، نورگیری، تهویه و ویژگی عایق ساختمان تاثیر مستقیم میگذارد. در صورت درزبندی و پرداخت مناسب سطح تایلها و پنلها، کشیدن دستمال بر روی سطح و حذف گرد و غبار از روی آن کافی خواهد بود. همینطور به علت جذب گرد و غبار بعد از مدتی زیبای خود را از دست می دهد. This  post has be en gen er᠎at​ed by behsaznama C​ontent Generator DEMO .

طراحی نمای آجری به دلیل بالا بودن تنوع آجرها بسیار متنوع است و یک معمار با توجه به سلیقه خود می تواند زیباترین طرح را اجرا کند. امروزه نمای سیمان شسته یکی از پر طرفدارترین، مقاومترین و مستحکم ترین نماها است که در طرح ها ورنگ های مختلف قابل اجرا می باشد. صنعت چاپ چسب پلی اورتان بر پایه پلی یول، نسبت به انواع جوهرهای مبتنی بر آب دارای ویژگیهای برتری چون مقاومت بالاتر، ترکیبات غیر سمی، چسبندگی قوی، ویژگی غیر قابل اشتعال، قابلیت کنترل ویسکوزیته و دارای لایه روشن و خشکی قابل تنظیم است. اندازه ها و ابعاد دیوارها برای اجرای نمای آجری محدودیتی ندارند؛ البته به غیر از مواردی که به کنترل تنش های بین نما و دیوار پشتیبان نیاز دارند. نمای اتیکس نوعی عایق برای ساختمان محسوب می شود که آن را در برابر عواملی نظیر رطوبت، حرارت و برودت محافظت می نماید. امروزه برای نماهای آجری از سیستم نمای خشک استفاده می شود. این قیمت برای سال 1400 است و طبیعتا با افزایش قیمت مصالح و اجرت، افزایش مییابد. آجر نما در معماری نشانه فرهنگ و طرز فکر مالک ساختمان و طبیعتا نشانه فرهنگ شهری است.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید