کتابی که شما را به اهدافتان نزدیک می کند - کتاب طلا

کتابی که شما را به اهدافتان نزدیک می کند

به طور کلی هدف یعنی تصمیم گیری و برنامه ریزی کردن برای آینده که می تواند شغلی، آموزشی، بهداشتی، خانوادگی و روابط و… باشد. اهداف، ما را قادر می ‌سازند تا با تعیین آن ‌چه در زندگی می ‌خواهیم به تمرکز بیشتری برسیم. داشتن هدف در زندگی ما را با‌ انگیزه تر می کند و دائما ما را به عمل‌کردن وا می ‌دارند. هنگامی که هدفی در زندگی به درستی انتخاب و دنبال شود، می ‌تواند به ما کمک کند تا از فرصت‌ های زندگی‌ مان بهره ببریم. علاوه بر آن، کتاب هایی در این زمینه نوشته شده است که با خواندنش به ما انرژی و انگیزه برای رسیدن به اهدافمان می دهد. ما در این جا کتابی را به شما معرفی می کنیم که با مطالعه این کتاب، قطعا به چیزی که می خواهید می رسید، فقط کافیه باور داشته باشید.

کتاب روانشناسی راز:

این کتاب در باب قانون جذب در دنیا و رسیدن به آرزوها و اهداف، شما را راهنمایی می کند. راندا برن نویسنده این کتاب می گوید که: هر انسانی تنها با استفاده از قدرت ذهن خودآگاه خود، می‌ تواند به تمام آرزوی هایش دست یابد.

بالاترین سطح عملکرد با عمیق‌ ترین سطح اعتقادات و باورها تقویت می‌ شوند. عملکرد همراه با باور، یک عامل مهم برای دستیابی به موفقیت در هر کاری در زندگی است. آن چه که باور دارید یا به شما قدرت می دهد یا شما را محدود می کند. این کائنات است که ما را به هر آن چه که به آن فکر می کنیم می رسانند. در این کتاب پرفروش، خواهید خواند که چگونه قدرت ذهن و باور آن ها، ما را می تواند به آن چیزی که می خواهیم نزدیک کند. بیشتر بخوانید.

آدرس فروشگاه اینترنتی کتاب طلا: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، کوچه رستمی، پلاک 11 واحد 5

شماره تماس: 09128885240

https://ketabtala.com

یک دیدگاه در “کتابی که شما را به اهدافتان نزدیک می کند”

دیدگاهتان را بنویسید